28 Temmuz 2011 Perşembe

Couch Surfing çıktı mertlik bozuldu.

Herşey Emre’nin beni arayip, “Fransadan 2 bayan arkadaşım var gelip bizde kalacaklar senin için sorun olur mu?” Diye sormasıyla başladı.
Daha cümlesi bitmeden gözümün önünde,istanbulu dolaşırken,gece dışarı çıkmış; içip dağıtırken ki görüntüler belirmeye başladı.Hatta bir ara “önjeee duujjjjj” dediğini bile duydum  Akşam boğazda rakı balık yaparız, Bi gece taksime çıkarız.Hafta sonu sahil veya görmek istedikleri yerler varsa oraları gezdiririz.Ama hafta içi ters ya…malum ofisteyim!!! Neyse onlar gezelerler akşam biz kaldığımız yerden devam ederiz… Evet kurguladım her şeyi…

- “Hayır sorun yok.gelsinler tabi de neyin nesiler?”
bu sorunun altında aslında başarılı mı hatunlar? İş çıkar mı? Soruları yatiyor tabi onunla kafamız aynı olduğundan soruyu ustalıkla analiz edip,

- “Ben yaş tahtaya basmam”
diyip sinsice bir gülüş atıyor.Kendinden o kadar emin ki; direk ikna oluyorum.Ofisten izin alip, gündüzleri de hatunlarla takılayım diye düşünmeden edemiyorum.
Neyse efendim.gün gelip çatıyor pazar günü eve bir geliyorum ki.. Fransız 2 misafirimiz evdeler… Salona girmemle beynimden vurulmam bir oluyor.Hani başımdan aşağı kaynar sular döküldü diye bir deyimimiz var ya? İşte o an ne demek olduğunu bizzat yaşadım
Emre’nin, 2 fransız bayan arkadaşım dediği; aslinda gömmeyi unuttukları 2 adet teyze.gençGösteren 51 yaşında :/ diğerinden bahsetmiyorum bile.

-“Emre bunlar ne ? hani yaş tahtaya basmazdın?”
Neyse olan olmuş.Biz de her turistle yapılacak sohbeti yaptık.Biraz İstanbul..Biraz siyaset…Ben de Fransa’da şuralara gitmiştim diyip yavaştan evi teslim ettik.
Evi anlatırken (kettle’ın fişini takılı bırakmayın, akşam 9-10 civarı apartman görevlisi gelir çöpleri ister, korkmayın…sadece çöpleri kapıya birakin.Evden çıkarken şofbeni kapatın vs) biz evde kalmayacağız :/ bunu diyince sizi rahatsız etmeseydik, hem kahvaltı hazırlardım güzel Fransız yemekleri de yaparim –nereye yapıyorsun? Tek gözlü elektrikli bir ocak var doğru dürüst tencere takımımız bile yok- neyse keşke biraz giderleri olsaydi da hayallerim böylece yıkılmasaydı.
Neyse o haftayı komple annemlerde aile saadeti eşliğinde geçirdim. Eve döndüğümüz de ise Masanın üzerinde teşekkür notu bulduk.
O hafta sonu biraz alkol ile Emre’nin ağzı çözüldü.Couch Surfing’den iletişime geçmişler.Emre siteye yeni takilmaya başlamış.Olumlu comment yapar da referans olurlar diye geri çevirmemiş.Aslında pek bi yararlı site.Sen gidiyosun, onlar geliyor..Kalacak yer sorunu yok.Gezdirip tozduranlar… ama misafirlerin yaşını doğru seçmek lazimmiş :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder